حمل محموله ترافیکی در اهواز

حمل محموله ترافیکی در اهواز

حمل محموله های ترافیکی در اهواز یکی از دغدغه های مهم افرادی است که در حوزه های مربوط به این محموله ها فعالیت می کنند.
این افراد معمولا از شرکت های حمل و نقل که برای جا به جایی محموله های ترافیکی و فوق سنگین مجوز های قانونی دارند،کمک می گیرند. شرکت آلا ترابر به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری اهواز نسبت به پیچیدگی های انتقال این نوع محموله ها، آگاهی و اشراف کامل دارد. این شرکت یکی از بهترین عملکرد ها را در این حوزه داشته است و صد ها بار ترافیکی را بدون هیچ مشکلی به مقصد رسانده است. باربری محموله ترافیکی در اهواز می باشد.

اهمیت حمل محموله های ترافیکی در اهواز

شهر اهواز به دلیل قرارگیری در نقطه استراتژیک سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی، پتانسیل بالایی در رشد و توسعه صنایع داشته و همواره در این حوزه پیش تاز بوده است. از این رو ساخت، تعمیر و تجهیز این صنایع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که رشد صنایع سبب رشد اقتصاد شده و رفاه را افزایش می دهد. بدین جهت حمل و نقل و انتقال محموله های ترافیکی در اهواز از رونق فراوانی برخوردار است.

شرایط حمل محموله ترافیکی در اهواز

محموله های ترافیکی به بار هایی اطلاق می شود که از لحاظ وزن و ابعاد، خارج از استاندارد های تعریف شده و معمول باشد. شایان ذکر است بار هایی جزء محموله های ترافیکی محسوب می شوند که وزن بالای 40 تن، عرض بیش از 2.5 متر و ارتفاع بیشتر از 4.5 متر داشته باشند. جابه جایی این محموله ها مشمول رعایت قوانین خاصی توسط شرکت های باربری می باشد. لذا به دلیل حساسیت موجود در باربری اینگونه مرسوله ها، اخذ مجوز حمل و نقل از سوی سازمان های مربوطه لازم و ضروری است. باربری آلا ترابر یکی از بهترین و شناخته شده ترین شرکت های باربری در حوزه حمل محموله ترافیکی در اهواز است که همه روزه آماده ارائه خدمات باربری محموله ترافیکی در اهواز می باشد.

 

 

شرایط باربری محموله ترافیکی در اهواز

یکی از اصلی ترین و مهمترین قوانین حمل محموله ترافیکی در اهواز، اخذ مجوز قانونی یا پروانه حمل می باشد. بدین منظور ضوابط و قوانینی تعبیه شده و باید توسط شرکت های باربری رعایت شود. یکی دیگر از مسائلی که سبب کاهش حداکثری حوادث حین حمل محموله ترافیکی در اهواز می شود، این است که باربری ها قبل از پذیرش هر گونه باربری محموله ترافیکی در اهواز، ابتدا باید شرایط بار را برسی کرده و با توجه به ویژگی ها و نوع بار، بهترین ماشین باربری، زمان، مسیر و خدمات جانبی را تعیین کنند. یکی دیگر از قوانین حمل محموله های ترافیکی در اهواز، رعایت زمان حمل است بدین گونه که شرکت های باربری و رانندگان موظف هستند تا بار ترافیکی خود را نیم ساعت بعد از طلوع آفتاب تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب حمل کنند. در صورت عدم رسیدن به مقصد، موظف هستند تا طلوع آفتاب روز بعد صبر کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

خودرو مناسب محموله ترافیکی در اهواز‌

حمل محموله ترافیکی در اهواز نیازمند حمل با خودروهای باربری متناسب و قدرتمند است. این خودروها بنا بر نوع بار تعیین خواهند شد. خودرو های باربری جهت حمل بارهای فوق سنگین کمرشکن و بوژی هستند. کمرشکن دارای طول ۸ الی ۱۸ متری است و توانایی حمل بار ترافیکی و فوق سنگین تا وزن ۱۶ الی ۳۶ تن را دارد. عرض این نوع کامیون ها ۲/۶ تا ۳ متر می باشد. بوژی دارای طول متغیر است و در صورت لزوم قابلیت افزایش یا کاهش را داراد. عرض این خودروی باربری ۳ متر است و امکان حمل بار تا وزن ۹۶ تن را دارا است.

 

خدمات حمل محموله ترافیکی در اهواز

باربری آلا ترابر با سال ها سابقه موفق در حوزه انواع باربری به ویژه حمل محموله ترافیکی در اهواز ، پذیرای سفارش های شما می باشد. شرکت ما برای حمل انواع محموله ترافیکی در اهواز، خدمات ویژه ای در نظر گرفته است. استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده، رعایت قوانین و استاندارد های روز دنیا، ارائه بیمه نامه معتبر، انتخاب مناسب ترین ماشین باربری و اسکورت محموله ترافیکی شما در صورت نیاز، تنها گوشه ای از خدماتی است که از سوی باربری آلا ترابر به شما عزیزان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص زمان، نحوه و هزینه حمل محموله ترافیکی در اهواز، با کارشناسان ما تماس بگیرید. منتظر حضور پر مهرتان هستیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.