باربری اهواز به تبریز با کمترین هزینه و بیمه رایگان

باربری اهواز به تبریز با کمترین هزینه و بیمه رایگان

در این مقاله از سایت آلا ترابر به خدمات باربری اهواز به تبریز می پردازیم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اهواز یکی از کلان شهرهای مهم کشورمان است که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر یکی از شاهرگ های اقتصادی ایران به شمار می رود و به همین دلیل روزانه کالاهای زیادی از مبدا اهواز به سراسر ایران حمل می شود.

شرکت آلا ترابر در امر باربری اهواز به شهرستان های دیگر سابقه زیادی دارد. باربری اهواز به تبریز نیز یکی از خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می گردد.

باربری اهواز به تبریز با آلا ترابر

شهرهای اهواز و تبریز بیش از 1100 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند. به همین دلیل باربری اهواز به تبریز نیازمند استفاده از رانندگان حرفه ای و با تجربه است که این مسیر را به بهترین شکل ممکن طی کنند. این امر در شرکت ما به خوبی پیگیری می شود.

آلا ترابر بارهای زیادی مانند اثاثیه منزل، مواد غذایی، لوازم اداری، تولیدات کارخانه ها، بارهای فوق سنگین و … را با حفظ نکات ایمنی در کوتاه ترین زمان ممکن از اهواز به تبریز جابجا می کند.

هزینه باربری اهواز به تبریز

هزینه باربری اهواز به تبریز بر اساس فاکتورهای مختلفی مشخص می شود و عوامل زیادی بر آن تاثیر می گذارند. نوع خودروی مورد استفاده، وضعیت آب و هوایی، نوع بار، وزن بار و مسافت طی شده از جمله مواردی است که در تعیین نرخ باربری موثر است.

شرکت آلا ترابر همواره تلاش می کند منصفانه ترین قیمت حمل بار را به مشتریان عزیز پیشنهاد دهد. همچنین این شرکت از وقوع رخدادهایی که باعث تحمیل هزینه اضافه به سفارش دهندگان خدمات باربری می گردد، پیشگیری می کند.

باربری اهواز به تبریز با انواع کامیون

باربری اهواز به تبریز به صورت روزانه با انواع خودرو های باربری انجام می شود اما کامیون ها بیشترین سهم را در جابجایی و انتقال بار به عهده دارند. کامیون ده تن (کامیون تک) یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری به شمار می رود که محموله های سبک و نیمه سنگین با آن جابجا می شود. کامیون پانزده تن و جفت نیز برای حمل بارهایی با وزن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

باربری اهواز به تبریز با تریلی کفی و چادری

تریلی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای حمل بارهای متفاوتی در باربری اهواز به تبریز مناسب هستند. تریلی ها به صورت استاندارد (به جز کمرشکن) تا 24 تن بار را حمل می نمایند. معمولا محموله هایی مانند کانکس، آهن آلات، رول ورق، محموله های روی پالت، کیسه جامبو و … با تریلی های کفی و چادری جابجا می شوند.

حمل بار از اهواز به تبریز با خاور و کامیونت

خودروهای خاور و کامیونت توان حمل بار تا 4 تن را دارند. از کامیونت و خاور در باربری اهواز به تبریز برای حمل لوازم منزل و ادارات استفاده می شود. خاورها به دو دسته مسقف و روباز تقسیم می شوند که بسته به شرایط جوی و نوع بار از هر یک از آن ها استفاده می شود.

برای انتخاب مناسب ترین خودرو در باربری اهواز به تبریز، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاور رایگان دریافت کنید.

باربری اهواز به تبریز با بیمه نامه معتبر

شرکت آلا ترابر تمامی بارهای شما را پیش از ارسال بیمه می کند. این امر سبب می شود تا مشتریان این شرکت هیچگونه ضرر و زیانی را متحمل نشوند و از یک باربری ایمن و سریع لذت ببرند. همچنین در ابتدای مسیر برای بارهای شما بارنامه معتبر نیز صادر می شود. صدور بارنامه از قراردادی بین فرستنده و حمل کننده بار صحبت می‌کند. بارنامه سندی است که مشخص می‌کند بار توسط صاحب کالا به مسئول حمل بار تحویل داده شده و به عبارتی نقش رسید کالا را دارد.

سفارش باربری اهواز به تبریز

همانطور که اشاره کردیم باربری اهواز به تبریز یکی از خدماتی است که به صورت شبانه روزی توسط شرکت آلا ترابر به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری اهواز، ارائه می شود. شما می توانید هر کالایی را از اهواز به تبریز یا هر یک از شهرهای استان آذربایجان شرقی با خیالی آسوده ارسال کنید. برای سفارش این خدمات تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از هرینه دقیق خدمات و سایر شرایط مطلع شوید. پس از نهایی شدن سفارش، محموله شما در آدرس مورد نظرتان بارگیری شده و در زمان مقرر در مقصد تحویل می گردد.

09160558109

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.