باربری اهواز به بوشهر با کمترین هزینه و بیمه رایگان

باربری اهواز به بوشهر با کمترین هزینه و بیمه رایگان

در این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق باربری اهواز به بوشهر و بالعکس بپردازیم.

بوشهر یکی از مهم‌ترین بنادر ایران در زمینه ارسال محصولات به مقاصد خارجی و داخلی است. بی‌گمان جابه‌جایی مرسولات از اهواز به بوشهر نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. چرا که باید در وهله اول مطمئن شد که محموله در طی مسیر آسیب نبیند و در وهله دوم نیز باید از خدمات ارائه شده توسط شرکت حمل و نقل رضایت کامل داشت. شرکت آلا ترابر یکی از ارائه دهندگان بهترین خدمات در زمینه باربری اهواز به بوشهر و بوشهر به اهواز است. در ادامه مقاله به معرفی این شرکت و شرح خدمات آن می‌پردازیم.

اهمیت حمل و نقل در بوشهر

بوشهر یک بندر مهم و کلیدی است که در جنوب ایران قرار دارد. استان بوشهر یکی از مهم‌ترین مراکز نفت و گاز، پتروشیمی، شیلات، فرآورده‌های معدنی و… در کشور به شمار می‌رود. در بندر بوشهر بیش‌از 32000هکتار زمین زیر کشت درختان خرما است و سالانه نزدیک به 160 تن خرما از این شهر به اماکن دیگر صادر می‌شود. هر ساله چندین تن ماهی و میگو از این بندر به شهرهای دیگر منتقل می‌شود. بندر بوشهر از لحاظ جغرافیایی در کمربند چین‌خورده زاگرس قرار دارد که همین موضوع باعث شده که این شهر از ذخائر معدنی زیادی نیز بهرمند باشد.

همه‌موارد گفته شده در سطر‌های بالا باید توسط ناوگان‌های حمل و نقل و شرکت‌های باربری به نحو صحیح و مطابق با استاندارد‌های روز به اماکن دیگر حمل شوند تا سود خوبی را برای تجار بوشهر به ارمغان بیاورند. در این‌جاست که اهمیت باربری بوشهر به شهر‌های دیگر و برعکس خودش را بیشتر نشان می‌دهد. شرکت آلا ترابر یکی از شرکت‌های معتبر در امر باربری اهواز به بوشهر و بوشهر به اهواز است که با تکیه بر چندین سال تجربه خود، خدماتی ممتاز ارائه می‌دهد.

خدمات باربری اهواز به بوشهر شرکت آلا ترابر

در باربری اهواز به بوشهر انواع محموله ها با وزن های متفاوت میان دو شهر جا به جا می شوند. محصولات تجاری، کالا های صنعتی، بار های ترافیکی، انواع خودرو و … از جمله این محموله ها هستند. شرکت هایی که بتوانند خودرو های مناسببرای حمل بار های مختلف را در اختیار مشتریانشان قرار دهند، در بازار رقابت پیشتاز خواهند بود. از جمله خدمات ارائه شده شرکت آلا ترابر در باربری اهواز به بوشهر و سایر مسیر ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باربری به بوشهر بیمه رایگان

·   حمل آهن‌آلات در باربری اهواز به بوشهر

آهن‌آلات یکی از پرکاربردترین متریال در ساخت ابزارآلات و ساختمان‌ها هستند که در ابعاد و اشکال متفاوتی تولید می‌شوند. از مرسوم‌ترین آهن‌آلات می‌توان میلگرد، رول ورق، تیرآهن، ضایعات آهن و… را نام برد. شرکت آلا ترابر حمل و نقل آهن‌آلات را با استفاده از تجهیزات و خودرو های مدرن و مطمئن انجام می دهد. این محموله ها در باربری اهواز به بوشهر با رعایت کلیه نکات ایمنی جابه جا می شوند.

·   حمل محصولات چوبی، نئوپان و ام دی اف

محصولات چوبی نسبت به فلزات دارای ظرافت بیشتری هستند. آن‌ها مقاومت کمتری در مقابل فشار‌های وارده دارند، بنا بر این در حمل آن‌ها باید دقت بیشتری بهخرج داد. از طرف دیگر اگر شرایط جوی به گونه‌ای باشد که احتمال بارش باران وجود داشته باشد، این مرسولات آسیب دیده و به آن‌ها خسارت وارد می‌شود. شرکت آلا ترابر دارای تمامی امکانات و تجهیزاتی است که موجب می‌شود مرسوله چوبی شما بدون کوچکترین آسیبی به مقصد برسد.

.    حمل لوازم حفاری در باربری اهواز به بوشهر

اگر با صنعت حفاری در زمینه‌های مختلف آشنایی داشته باشید، می‌دانید که لوازم و وسایل مورد نیاز این صنعت چقدر بزرگ، سنگین و حساس هستند. درنتیجه برای جابه‌جایی آن‌ها باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا آن‌ها به راحتی و بدون آسیب به مقصد برسند. شرکت ما در باربری اهواز به بوشهر و دیگر شهرستان ها، با به کارگیری تیم حمل و نقل حرفه ای و با بهره بردن از ماشین‌های مناسب، تمام لوازم حفاری را جا به جا خواهد کرد.

·   باربری اهواز به بوشهر و جابه‌جایی محموله‌های فوق سنگین

جابه‌جایی محموله‌های فوق سنگین یکی دیگر از خدماتی است که در باربری اهواز به بوشهر ارائه می شود. حمل ماشین‌آلات راه‌سازی، تجهیزات کارخانه‌ها، کانکس و منازل از پیش ساخته شده، از تخصص های شرکت ما می باشد. این شرکت با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مناسب و پیشرفته مانند بوژی و تریلی‌های کمرشکن، محموله‌های فوق سنگین شما را با ارائه بیمه نامه معتبر جابه‌جا خواهد کرد.

·   خدمات اسباب کشی

بی‌گمان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در حین اسباب‌کشی، آسیب‌دیدن اسباب و اثاثیه است. امروزه شرکت‌های زیادی به ارائه خدمات در این زمینه می‌پردازند. شرکت ما یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی است که با کادر مجرب و آموزش دیده خود به بهترین نحو اسباب‌کشی منزل، محل‌کار و… شما را انجام می‌دهد.

مزایای باربری اهواز به بوشهر شرکت آلا ترابر

تا به این‌جای مقاله با خدمات متنوع شرکت آلا ترابر آشنا شدید. حال در ادامه مطلب دلایلی را برای شما عنوان خواهیم کرد که چرا انتخاب این شرکت، انتخاب مطمئنی در زمینه باربری اهواز به بوشهر است:

باربری اهواز آلا ترابر

·   باربری اهواز به بوشهر با بیمه‌نامه معتبر

باربری اهواز به بوشهر و دیگر شهرستان ها، حتما باید با صدور بیمه نامه معتبر انجام شود. بیمه‌کردن مرسولات یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در راستای حفظ امنیت آن‌ها انجام شود، زیرا حادثه خبر نمی‌کند. این شرکت حمل و نقل،قبل از جابه‌جایی محموله های مختلف، ابتدا آن‌ها را بیمه می‌کند تا بتواند در صورت رخ دادن حوادث ناگهانی و غیرمترقبه خسارت‌های وارده را جبران کند.

·   خودرو‌های مجهز و مدرن

امروزه همه می‌دانند که هر خودرویی مناسب حمل بار و جابه‌جایی اثاثیه نیست و در صورت عدم رعایت این نکته مرسولات به شدت آسیب می‌بینند. شرکت آلا ترابر به کمک کادر مجرب خود ابتدا مناسب‌ترین وسیله حمل و نقل را برای مرسوله شما انتخاب کرده و سپس ماشین حمل بار را به همراه یک راننده حرفه‌ای برای جابه‌جایی مرسوله شما می‌فرستد.

·   خدمات شبانه روزی باربری اهواز به بوشهر

برای ثبت سفارش در شرکت آلا ترابر نیازی نیست تا شروع ساعت خاصی صبر کنید و سپس برای ثبت سفارش تماس بگیرید. شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی و در هر 7 روز هفته با مجموعه ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. مشاوران متخصص این شرکت در اسرع وقت ماشین حمل بار مناسب را به آدرس شما ارسال خواهند کرد. همچنین پشتیبانی و بررسی وضعیت محموله ها در طول مدت باربری اهواز به بوشهر و سایر مسیر ها نیز به صورت 24 ساعته انجام می شود.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم علاوه بر معرفی شرکت آلا ترابر، شما را با خدمات و ویژگی های این مجموعه آشنا کنیم. اگر قصد دارید سفارش باربری اهواز به بوشهر و دیگر شهر های کشور را ثبت کنید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. همچنین اگر پرسشی در باره نرخ باربری اهواز به بوشهر یا خودرو مناسب برای حمل بار های خود را دارید، مشاوران ما با کمال مسرت به آن پاسخ خواهند داد و شما را راهنمایی می کنند. تمامی کارکنان مجموعه ما تلاش می کنند تا یک تجربه شیرین در هنگام حمل محموله های مختلف، برای مشتریان عزیز رقم بزنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.