حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز با بیمه نامه معتبر

حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز با بیمه نامه معتبر

یکی از خدماتی که شرکت های باربری اهواز برای کارخانه ها و صنایع مختلف انجام می دهند، حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز است. این محموله ها به دلیل وزن زیادی که دارند، برای جا به جایی نیاز به دقت و تخصص زیادی دارند تا در زمان حمل، آسیبی به آن ها وارد نشود. در این مطلب در مورد چگونگی حمل بار های سنگین و فوق سنگین در اهواز و نکات مربوط به آن سخن می گوییم.

بار سنگین و فوق سنگین و حمل آن

گفتنی است که محموله ها از لحاظ وزن به دسته های مختلفی نظیر، بارهای سبک، سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین تقسیم می شوند. بنابراین هر محموله با توجه به دسته ای که در آن قرار دارد، تحت شرایط ویژه و با ماشین های مخصوصی حمل می شود.

معمولا بارهایی با وزن های بیشتر از 15 تن، بار های سنگین و فوق سنگین نامیده می شوند. این محموله ها به وسیله انواع خودروهایی نظیر بوژی، کمر شکن و انواع تریلی جابجا می شوند.

دستگاه های راهسازی، محموله های ترافیکی، کانکس و خانه های پیش ساخته، تجهیزات کارخانه ها و …  از جمله بار های فوق سنگین می باشند.

حمل بار فوق سنگین در اهواز با آلاترا

حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز با آلا ترابر

به یقین می توان گفت اهواز جزء شهر های پر رونق و صنعتی سرزمین مان است. شهری که آوازه صنایع بزرگ و پتروشیمی های آن، به گوش تمام جهان رسیده است. بنابراین ایجاد، تجهیز و ترمیم تاسیسات صنایع این کلان شهر صنعتی به رونق اقتصاد، کمک شایانی می کند. اگر شما هم متقاضی حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز هستید، ما استفاده از خدمات شرکت باربری آلا ترابر را به شما پیشنهاد می کنیم. آلا ترابر یکی از با سابقه ترین و موفق ترین شرکت های باربری اهواز است که همه روزه و به صورت شبانه روزی، آماده انجام تمام سفارش های باربری همشهریان عزیز به خصوص حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز است.

مراحل حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز

اولین مرحله ای که برای حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز ارائه می شود، مشاوره رایگان به مشتریان گرانقدر است. سپس به منظور عقد قرارداد و ارائه بیمه نامه باید به صورت حضوری به دفتر باربری آلا ترابر مراجعه کنید. ما بهترین نوع ماشین باربری را برای حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز برایتان بر می گزینیم و بعد از مشخص کردن زمان و مکان بارگیری، مقدمات کار را فراهم می کنیم. تیم ما در زمان مقرر، محموله سنگین و فوق سنگین شما را با رعایت استانداردها و ضوابط، بارگیری کرده و با ارائه بیمه بار و بارنامه معتبر، حمل می کنند. در نتیجه می توان گفت ما صفر تا صد حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز را به بهترین شکل ممکن، با هزینه مناسب و در سریع ترین زمان، انجام می دهیم.

حمل بار سنگین در اهواز با آلاترا

اهمیت بیمه نامه در حمل بار فوق سنگین در اهواز

همه بارها به ویژه محموله های سنگین و فوق سنگین به دلیل ارزش بالای خود، نیازمند بیمه نامه هستند. چه بسا شرکت های باربری کثیری که بدون توجه به اصل امنیت و سلامت کالای ارسالی، اقدام به ارائه بیمه نامه نکرده و در نهایت کوله باری از خسارت و زیان های مادی را برای مشتری به جا می گذارند. لیکن باربری آلا ترابر با رعایت قوانین و ضوابط مهم راهداری همچون ارائه بیمه نامه و بار نامه، سعی دارد تا خاطره ای خوش از حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز را برایتان رقم بزند. رعایت قوانین بارهای ترافیکی نیز از دیگر خدمات ارزنده باربری ما می باشد که موجب می گردد تا بار سنگین و فوق سنگین شما بدون ذره ای نگرانی و خسارت، به مقصد برسد.

 

جمع بندی

در صورتی که به دنبال راهی برای انتقال و حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز هستید، اما نمی دانید کدام شرکت باربری مطلوب ترین و کامل ترین خدمات را به شما ارائه می کند، توصیه می کنیم تنها یک بار از خدمات ارزنده و ویژه باربری ما بهره مند شوید. شرکت باربری آلا ترابر سال ها جهت رضایت شما ارجمندان، کوشیده و اینک توانسته تا جایگاه بسیار خوبی را در میان شرکت های باربری شهر اهواز، کسب کند. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاع از تعرفه خدمات حمل بار سنگین و فوق سنگین در اهواز، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09160558109

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.