باربری لوله در اهواز

باربری لوله در اهواز

بی شک لوله ها جزء گسترده ترین و پرکاربرد ترین متریال های ساخت و ساز هستند. تنوع در ابعاد و جنس لوله ها سبب شده تا در کشاورزی، خدمات آبرسانی، گازرسانی و … مورد استفاده قرار بگیرند. در این میان دغدغه اصلی مصرف کنندگان و خریداران، نحوه انتقال صحیح لوله هاست. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونگی حمل لوله، سخن بگوییم و بهترین شرکت باربری لوله در اهواز را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

باربری لوله در اهواز

شهر اهواز یکی از کلان شهر هایی است که به سبب موقعیت مناسب خود، پتانسیل بالایی در رشد اقتصاد دارد. روزانه محموله های زیادی از این شهر به اقصی نقاط ایران حمل می شود. لوله ها نیز عضو جدایی ناپذیر مرسوله های ارسالی از اهواز هستند. شرکت های باربری اهواز در سطح شهر مشغول به فعالیت می باشند و بار های زیادی را به صورت درون شهری و برون شهری به مقصد می رسانند. از آن جا که باربری لوله در اهواز نیاز به مهارت و تجربه ویژه ای دارد، باید در انتخاب اتوبار مناسب برای انجام این کار، دقت زیادی به خرج دهیم.

 

باربری لوله در اهواز با آلا ترابر

شرکت آلا ترابر، یکی از باربری هایی است که صفر تا صد حمل انواع بار از جمله باربری لوله در اهواز را انجام می دهد. شرکت ما با سالها فعالیت خود توانسته از نظر رعایت کامل اصول ایمنی، هزینه منصفانه و بهره گیری از خودرو های با کیفیت، یکی از بهترین های این حوزه لقب گیرد. افتخار بزرگی است که توانسته ایم رضایت مشتریان خود را در طول این سالها جلب نماییم.

نکات مهم برای حمل لوله ها

لوله ها باید با توجه به ابعاد و وزن خود، توسط ماشین های مختلفی حمل شوند. معمولا لوله هایی که طول کمتری دارند توسط کامیون ها جا به جا می شوند و برای لوله های بزرگتر از تریلی های بغلدار یا تریلی های کفی استفاده می شود. برای مهار و تخلیه لوله ها از روش های اصولی استفاده می شود تا از ایجاد خطر و بروز خسارت، جلوگیری گردد. برای مهار لوله ها در تریلی از زنجیر استفاده می شود. در حین باربری و حمل محموله نیز، محافظ های بین لوله ای و بسته بندی های زنجیری، کمک شایانی به باربری بی خطر می کند. عملیات تخلیه محموله نیز با دقت و ظرافت حداکثری صورت می گیرد.

نکته مهم دیگر این است که هنگام بارگیری هرگز نباید لوله های کوچکتر را داخل لوله های بزرگتر قرار داد. اینکار سبب افزایش وزن محموله شده و احتمال بروز خسارت به دلیل بیرون افتادگی را افزایش می دهد.

تضمین کیفیت باربری لوله در اهواز

استوانه ای شکل بودن لوله ها، وجود درزهای خالی بین آنها و ابعاد غیر متعارف برخی از آنان، باعث شده که جزو محموله های حساس محسوب شوند. بنابراین جا به جایی لوله ها نیازمند رعایت قوانین و استاندارد های خاصی است. شرکت ما با بهره گیری از تجارب چندین ساله خود و بروز ترین استاندارد های دنیا، کیفیت باربری لوله در اهواز را تضمین می نماید. شرکت باربری آلا ترابر در حوزه باربری لوله در اهواز، تدابیر خاص و ویژه ای اندیشیده تا شما مشتریان گرامی بتوانید بدون هیچ دغدغه ای، محموله خود را در ایمن ترین حالت ممکن و به موقع جا به جا نمایید.

استفاده از مناسب ترین ماشین باربری، مهار صحیح و اصولی لوله ها، به کار گیری زنجیر برای بستن لوله ها و اسکورت ماشین باربری در صورت نیاز، از دیگر خدمات ویژه این شرکت برای باربری لوله در اهواز می باشد.

بیمه باربری لوله در اهواز

با وجود رعایت دقت حداکثری در بارگیری، حمل و تخلیه مرسوله، باز هم امکان بروز خسارات در هر کدام از مراحل ذکر شده وجود دارد. بدین جهت شرکت ما برای آسودگی خاطر شما مشتریان گرامی، تمامی مرسوله های شما را به صورت کاملا تضمینی، بیمه می نماید. بیمه نامه معتبر سبب می گردد تا در صورت رخ دادن حوادث غیر قابل پیشگیری، دچار هیچ ضرر و زیان مالی نشوید و هزینه خسارت های وارد شده را از شرکت بیمه دریافت کنید. باربری لوله در اهواز نیز مشمول بیمه می شود تا نگرانی های متقاضیان این سرویس، به طور کامل رفع شود.

هزینه باربری لوله در اهواز

لوله ها در جنس، ابعاد و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند. همین امر سبب شده تا نتوان نرخ دقیقی برای باربری لوله در اهواز مشخص کرد. چرا که هزینه باربری هر محموله ای با توجه به وزن، جنس، ابعاد، ماشین انتخابی، خدمات جانبی تقاضا شده و … متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص خدمات باربری آلا ترابر و هزینه باربری لوله در اهواز با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما با توجه به ویژگی های مرسوله شما، بهترین و مناسب ترین ماشین باربری را انتخاب نموده و شرایط را برای انجام بهترین باربری لوله در اهواز مهیا می کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.