باربری اهواز به شیراز با کمترین هزینه و بیمه رایگان

باربری اهواز به شیراز با کمترین هزینه و بیمه رایگان

بسیاری از افراد برای اسباب‌کشی و عملیات باربری، وسایل خود را به شرکت‌های باربری می‌سپارند و در روند آن هیچ‌گونه دخالتی نمی‌کنند. زیرا این شرکت‌ها از ۰ تا ۱۰۰ کارها را به‌ خوبی انجام می‌دهند و مرسولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد می‌رسانند. شرکت آلا ترابر یکی از بهترین شرکت‌ها برای باربری اهواز به شیراز محسوب می‌شود که ما در ادامه شما را با ویژگی‌ها و خدمات این شرکت آشنا می‌کنیم.

اعلام هزینه دقیق باربری اهواز به شیراز

بسیاری از شرکت‌های باربری، پیش ‌از ارسال بار نرخ دقیق هزینه را به مشتری اعلام نمی‌کنند. این کار زمینه‌ ساز بی‌اعتمادی مشتریان می‌شود. اما شرکت ما با احتساب مواردی مانند مسافت، حجم و نوع بار، نوع ماشین باربری و فاکتورهای دیگر، قیمت دقیق باربری اهواز به شیراز را به شما اعلام می‌کند و در صورت تغییر مسیر یا اضافه شدن بار، هزینه ارسال را مطابق با این شرایط تغییر می‌دهد.

هزینه باربری اهواز به شیراز

ارائه مشاوره به مشتریان

آلا ترابر به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های باربری اهواز دارای تیمی حرفه‌ای است که بهترین ماشین باربری و مناسب‌ترین ساعات روز برای حمل بار را به مشتریان اعلام می‌کنند. به‌ عنوان مثال این کارشناسان همواره به مشتریان عزیز توصیه می‌کنند که باربری در شب و ساعت‌های بعد از غروب انجام نشود. زیرا نور کافی در این زمان‌ها وجود ندارد و ممکن است حین چیدن یا خارج کردن اسباب از ماشین، دچار مشکل شوید.

 انتخاب بهترین ماشین باربری اهواز به شیراز

استفاده از برخی ماشین های باربری به هزینه کمتری برای ارسال محموله ها نیاز دارد. ماشین‌های وانت و نیسان از جمله این وسایل نقلیه هستند که فقط برای بارهای سبک و کم‌ حجم مورد استفاده قرار می گیرند. ماشین‌هایی مانند تریلی و کامیون هم برای حمل کالاهای سنگین و با حجم بالا بسیار مناسب هستند. شما بسته به حجم و اندازه وسایل خود می‌توانید یک ماشین مناسب را برای باربری اهواز به شیراز انتخاب کنید.

باربری اهواز به شیراز و عقد قرارداد با مشتری

 عقد قرارداد برای باربری اهواز به شیراز یا هر مسیر دیگری، دارای ماده ها و تبصره های مهمی است. عقد این قرارداد و مطالعه دقیق آن توسط مشتری، اهمیت زیادی دارد. معمولاً در این قراردادها تمام شرایط و موارد توافق شده ذکر می‌شود. مشتریان بعد از خواندن و امضا کردن این قرارداد می‌توانند محموله خود را به شرکت ما بسپارند و با خاطر آسوده همه چیز را به عهده ما بگذارند.

باربری اهواز به شیراز با بیمه

مسئولیت پذیری و تعهد کامل

 از دیگر ویژگی های شرکت آلا ترابر که بسیار حائز اهمیت است، می‌توانیم به تعهد کامل و احساس مسئولیت در قبال اموال مشتریان اشاره کنیم. اکثرا مشتریان وسایل گران ‌قیمت خود را به شرکت ما می‌سپارند و طبیعتا انتظار دارند که این وسایل صحیح ‌و سالم به مقصد برسند. تیم حرفه ای آلا ترابر، در هنگام بارگیری، حمل و تخلیه بار دقت زیادی به خرج می‌دهند. به‌ عنوان مثال، کارگران این شرکت‌ برای باربری اهواز به شیراز در چیدن وسایل بسیار دقت می‌کنند و رانندگان نیز در طول مسیر از ترمزهای ناگهانی خودداری می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود که ضربه‌ای به وسایل وارد نشود و احتمال صدمه و شکستگی آن‌ها به حداقل برسد.

استخدام رانندگان و نیرو های حرفهای در باربری اهواز به شیراز

یکی از مهم‌ترین مسائل در شرکت‌های باربری، رانندگان و نیروهای استخدامی آن ها است. اگر یک شرکت باربری به شما اطمینان بدهد که محموله شما را سالم و به ‌موقع به مقصد می‌رساند، اما از رانندگان حرفه‌ای استفاده نکند، قطعا در این کار شکست می‌خورد و اعتماد مشتریانش را به‌ طور کامل از دست خواهد داد.

شرکت ما به این قضیه توجه ویژه ای دارد و تمام پرسنل خود را از میان افراد با تجربه و کار بلد بر گزیده است. به این ترتیب، برای باربری اهواز به شیراز و مسیر های دیگر، از این بابت هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

ارائه بیمه نامه در باربری اهواز به شیراز

 شرکت ما در باربری اهواز به شیراز و سایر مسیر ها،یک بیمه ‌نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با وجودی که ما تمام تلاش خود را در سالم و به‌ موقع رساندن محموله ها به کار می‌گیریم، اما باز هم حادثه خبر نمی‌کند. همیشه ممکن است یکسری حوادث غیرمنتظره اتفاق بیفتد که باید کاملا برای رویارویی با آن ها آماده و محیا بود. این موضوع درست است که تهیه بیمه ‌نامه هزینه اضافی را بر شرکت تحمیل می‌کند، اما درنهایت مشتریان و شرکت باربری هر دو از این قضیه سود می‌برند.

حمل بار از اهواز به شیراز

ویژگیهای رانندگان آلا ترابر در باربری اهواز به شیراز

همان ‌طور که گفتیم یک شرکت باربری خوب، باید رانندگان حرفه‌ای استخدام کند. شرکت آلا ترابر در این باره حساسیت زیادی به خرج داده و برای باربری اهواز به شیراز رانندگانی را انتخاب می‌کند که دارای مشخصات و ویژگی‌های زیر باشند.

توانایی در تعمیر ماشین باربری

رانندگان حرفه‌ای باید توانایی تعمیر ماشین‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته باشند. زیرا اکثر رانندگان به ‌تنهایی سفر می‌کنند و باید در هنگام به وجود آمدن مشکل بتوانند به ‌تنهایی و به ‌سرعت آن را برطرف کنند.

صداقت و درستکاری

درست‌کاری و صداقت در تمام مشاغل ازجمله شغل رانندگی اهمیت ویژه‌ای دارد. رانندگان شرکت ما تمام تلاش خود را می‌کنند که به‌ موقع در مقصد حاضر باشند. اما اگر به هر دلیلی نتوانند سروقت به مقصد برسند با مشتری تماس می‌گیرند و دلیل آن واقعه را توضیح می‌دهند.

مجوزهای رانندگی تجاری

 رانندگان تجاری باید حتما مجوزی به نام CDL دریافت کنند و گواهی‌نامه معمولی برای استخدام در شرکت‌های باربری کافی نیست. شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمام رانندگان این شرکت دارای این گواهینامه هستند.

سفارش باربری اهواز به شیراز

شرکت آلا ترابر یکی از بهترین شرکت های باربری اهواز است که می‌تواند به سرعت و با دقت کافی محموله های مختلف را جا به جا کند. این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان است. شما می‌توانید صفر تا صد باربری اهواز به شیراز را با خاطری آسوده به ما بسپارید. جهت ثبت سفارش باربری اهواز به شیراز، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.