باربری اهواز به آبادان با کمترین هزینه و بیمه رایگان

باربری اهواز به آبادان با کمترین هزینه و بیمه رایگان

در این مقاله می‌خواهیم در مورد باربری اهواز به آبادان مطالبی را بیان کنیم. افراد بسیاری این روزها برای انجام تجارت خود نیاز به استفاده از خدمات شرکت های باربری دارند. این شرکت‌ها با خدمات خود به شما کمک می‌کنند تا محموله های خود را به تمام نقاط کشور ارسال کنید. شرکت‌های باربری به صورت‌های مختلفی مانند بین المللی، درون شهری و برون شهری به ارائه خدمات می‌پردازند. اگر شما هم قصد سفارش باربری اهواز به آبادان را دارید و به کسب اطلاعات بیشتر در باره این موضوع علاقه مندید با ما همراه شوید.

باربری اهواز به آبادان توسط شرکت آلا ترابر

شرکت آلا ترابر یکی از شرکت‌های باربری بسیار بزرگ و مجهز است که در شهر اهواز فعالیت می‌کند. این شرکت محموله های همشهریان عزیز را به تمام نقاط کشور ارسال می کند. باربری اهواز به آبادان نیز جزو سفارش های پر طرفدار در این شرکت است که به صورت روزانه انجام می شود. فاصله بین اهواز تا آبادان حدود ۱۱۹ کیلومتر است و باربری اهواز به آبادان به زمانی حدود ۲ ساعت نیاز دارد. شما به راحتی می‌توانید برای ارسال بارهای خود شامل اثاثیه منزل، مواد غذایی، محموله‌های فوق سنگین، آهن آلات ، مصالح ساختمانی، تجهیزات حفاری و … با ما تماس بگیرید. این شرکت با داشتن مجوز از اتحادیه باربری اهواز به ارائه خدمات می‌پردازد و با داشتن کادری مجرب به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز است.

خدمات آلا ترابر در باربری اهواز به آبادان

یکی از خدمات بسیار ارزشمندی که این شرکت به مشتریان خودارائه کرده، دادن مشاوره رایگان به آن ها است. شما می‌توانید پیش از ثبت سفارش باربری اهواز به آبادان از نظر متخصصان حاضر در شرکت بهره مند شوید و جهت جابه‌جایی بار خود با آن‌ها صحبت کنید.

شما به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید. فقط کافی است با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث آرامش خاطر شما شود و نشان دهنده تعهد شرکت است ارائه بیمه نامه به مشتریان است. همچنین صدور بارنامه معتبر نیز برای رعایت کامل قوانین بسیار ضروری است.

از موارد بسیار مهم در باربری اهواز به آبادان علاوه بر حفظ ایمنی کالا، قیمت مناسب باربری است. این شرکت تحت نظر اتحادیه مشغول به فعالیت است و با قیمت مصوب اتحادیه اقدام به ارسال بار شما می‌نماید. بنابراین می‌توانید با خیال راحت بار خود را ارسال کنید.

باربری اهواز به آبادان

باربری اهواز به آبادان و جابه‌جایی بارهای ترافیکی

باربری اهواز به آبادان شامل حمل و جابه‌جایی موارد متعددی است. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که شرکت آلا ترابر به مشتریانش ارائه می‌دهد حمل محموله‌های ترافیکی و فوق سنگین است. به دلیل وجود کارخانه‌ها و نیروگاه‌ها در اطراف اهواز حمل و نقل قطعات بزرگ و فوق سنگین در این شهر زیاد انجام می‌شود.

 محموله‌های ترافیکی دارای وزن بالای ۴۰ تن و عرض بیش از ۵/۲ متر و ارتفاع بیش از ۵/۴ متر هستند. به دلیل ابعادی که این محموله‌ها دارند و مشکلاتی که از نظر ترافیک و جابه‌جایی در جاده‌ها ایجاد می‌کنند، حمل آن ها نیاز به اخذ مجوز‌های لازم دارد. برخی از محموله‌‌های فوق سنگین که این شرکت در جابه‌‌جا کردن آن‌ها مهارت بسیاری دارد عبارتند از خانه‌های پیش‌ساخته، کانکس، ماشین آلات راه سازی، دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز کارخانه‌ها و قطعات نیروگاه‌ها که ابعاد بسیار بزرگی دارند و …

حمل آهن آلات و محصولات چوبی در باربری اهواز به آبادان

حمل انواع آهن آلات مانند انواع میلگرد، نبشی، پروفیل، تیرآهن، ورقه فولاد و … توسط شرکت باربری آلا ترابر انجام می شود. همچنین محصولات چوبی مانند انواع ام‌دی‌اف، الوار، ورقه های نئوپان و … نیز در باربری اهواز به آبادان به راحتی و توسط ماشین‌های مخصوص حمل می‌شود. وجود رانندگان حرفه‌ای و متعهد در کنار داشتن بیمه نامه خیال شما را از هر جهت راحت می‌کند. در حمل و جابه جایی اینبار ها، انتخاب خودرو مناسب نیز در تضمین سلامت محموله ها اهمیت زیادی دارد.

حمل محصولات چوبی در باربری اهواز به آبادان

حمل اثاثیه منزل

یکی از پر چالش ترین مسائلی که همه ما با آن رو به رو بوده ایم، اسباب کشی است. حمل اثاثیه منزل نیز یکی از سرویس هایی است که در باربری اهواز به آبادان ارائه می شود. از جمله نکاتی که در هنگام اسباب کشی اهمیت دارد، بسته بندی مناسب، کمک گرفتن از کارگران با تجربه، انتخاب خودرو مناسب و نحوه چیدمان اثاثیه در آن است. ما در تمامی این مراحل در کنار شما خواهیم بود و تلاش می کنیم یک خاطره شیرین از اسباب کشی در ذهنتان باقی بگذاریم.

حمل اثاثیه منزل

گستره کاری شرکت آلا ترابر در باربری اهواز به آبادان

همان‌طور که می‌دانید اهواز یک شهر صنعتی است و دارای تعداد زیادی کارخانه، نیروگاه، شهرک‌های صنعتی و … می باشد. بنابراین نیاز به جابه‌جایی بار امری است که روزانه به آن نیاز داریم که شامل حمل محموله‌های سبک تا فوق سنگین می‌شود. این شرکت در تمام مناطق اهواز مانند کیان پارس، کیان آباد، زیتون کارمندی، کوروش و … آماده خدمات رسانی به مشتریان است و برای باربری اهواز به آبادان و یا ارسال بارهای شما از اهواز به هر کجای ایران آماده است.

کلام آخر

باربری اهواز به آبادان به دلیل موقعیت استراتژیک این دو شهر، یکی از مواردی است که روزانه و در تعداد بالا انجام می‌شود. آلا ترابر با سال ها سابقه در زمینه باربری درون شهری و برون شهری، یک گزینه مناسب برای انجام سفارش های باربری همشهریان عزیز است. این مجموعه با داشتن کادری متخصص و با تجربه می‌تواند در زمینه جابه‌جایی انواع محموله‌های سبک و سنگین در کنار شما باشد.

این شرکت در شهر اهواز و در ۲ کیلومتری جاده اندیمشک مستقر است و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. استفاده از ماشین‌های سبک و سنگین و ارائه بیمه نامه و صدور بارنامه تضمین کننده کیفیت خدمات ارائه شده توسط ما می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.