حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز با خودروهای مجهز و قیمت مناسب

حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز با خودروهای مجهز و قیمت مناسب

گسترش روز افزون شهر ها و کلان شهر ها، زمینه ساز ساخت، تجهیز و ترمیم راه ها و جاده ها شده است.  همگان می دانند که ساخت و ترمیم جاده ها نیازمند به کار گیری انواع ماشین آلات راهسازی است. این ماشین آلات در کارخانجات شهر های بزرگ ساخته و دپو شده و پس از فروش به مقصد جهت استفاده در امور راهسازی، ارسال می شود. حمل و ارسال ماشین های راهسازی در ظاهر آسان به نظر می رسد اما واقعیت این است که اگر باربری اینگونه ماشین آلات به درستی صورت نگیرد، ممکن است خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری را به وجود آورد. در این مقاله قصد داریم تا درباره حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز برایتان سخن بگوییم. با ما همراه باشید تا از اطلاعات مفید در زمینه حمل ماشین های راهسازی در اهواز برخوردار شوید.

حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز

اهواز و حمل ماشین آلات راهسازی در آن

اهواز یکی از شهر های پیشرو در حوزه ساخت و ساز و راهسازی می باشد. از این رو یافتن باربری مناسب برای حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز باید توسط ماشین های پیشرفته و ایمن و کادری متخصص صورت گیرد تا از به وجود آمدن آسیب ها و خسارات احتمالی پیشگیری شود.

آلا ترابر با سال ها سابقه موفق در حوزه های مختلف باربری، آماده خدمت گذاری به شما مشتریان عزیز برای باربری هرگونه محموله به ویژه حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز می باشد. شرکت ما با بهره گیری از بهترین ماشین های باربری نظیر بوژی ها و انواع کمرشکن ها، تجربه یک باربری مطمئن و ایمن را برایتان رقم می زند.

حمل ماشین آلات راهسازی

انواع ماشین های راهسازی در اهواز

برای داشتن یک تجربه دلنشین از حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز، ابتدا باید نوع ماشین انتخابی برای باربری را بر اساس وزن و نوع ماشین آلات راهسازی خود، تعیین کنید. ماشین های راهسازی دارای انواع مخلتفی هستند که در بخش ذیل به صورت مختصر به معرفی هر یک خواهیم پرداخت:

بیل مکانیکی

بیل های مکانیکی یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات راهسازی هستند که کاربرد ویژه ای در ساخت جاده ها و راه ها دارند. از بیل های مکانیکی برای گودبرداری، خاک برداری، حفر کانال و حمل برخی مواد استفاده می شود. این دسته از ماشین آلات دارای ابعاد و وزن های مختلفی هستند.

گریدر

گریدر ها نوع دیگر ماشین های راهسازی هستند که کاربرد گسترده ای در این حوزه دارند. از گریدر ها برای پخش خاک، شیب دادن به راه و تنظیم سطح جاده استفاده می شود.

کامیون ها

کامیون های نوع کمپرسی برای حمل خاک و مصالح راهسازی در اهواز و سایر شهرها، بسیار پرکاربرد هستند اما اگر به شاسی کامیون ها، ابزاری مانند میکسر، اتاقک، کفی و جرثقیل نصب شود، اهمیت کاربرد آن دوچندان خواهد شد.

همچنین از دیگر ماشین آلات راهسازی می توان به لودر، بولدوز، انواع غلتک و تراکتور اشاره کرد. هر یک از ماشین آلات دارای وزن و ابعاد متفاوتی هستند که این تنوع موجب شده تا هر یک توسط ماشین های مخصوصی حمل شوند.

حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز

حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز با آلا ترابر

همان طور که گفته شد نوع و وزن ماشین راهسازی در انتخاب خودرویی که برای باربری آن در نظر گرفته می شود بسیار مهم است. معمولا ماشین آلات راهسازی کمتر از 70 تن را با انواع کمر شکن و ماشین آلات با وزن بالای 70 تن را با بوژی حمل می کنند.

برای حمل ماشین آلات راهسازی در اهواز باید به دنبال یک باربری مناسب باشید که بتواند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. شرکت آلا ترابر به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری اهواز با استفاده از کادری مجرب و ارائه بیمه نامه های معتبر، کیفیت و سلامت محموله شما را تضمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و اطلاع از هزینه های حمل ماشین راهسازی در اهواز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما صفر تا صد سفارش شما را با رعایت آخرین استاندارد ها انجام می دهیم.

 

09160558109

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.